شیراز دانلود | SHIRAZDL

شیراز دانلود | SHIRAZDL

شیراز دانلود بروز ترین سایت دانلود

سایت شیراز دانلود تصمیم گرفته به دوستانی که هم سایت و هم وبلاگ ما را لینک می کنند هدیه ویژه ای اهدا کند

برای برخورداری از هدیه باید در هنگام تبادل لینک مراحل زیر را انجام دهید

برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شیراز دانلود | SHIRAZDL و آدرس shirazdl.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در کادر تبادل لینک نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

توجه داشته باشید که لینک ثبت شده در سایت شما حتما باید shirazdl.com باشد سایت هایی که وبلاگ را ثبت می کنند حذف خواهند شد .

برای کسانی که هم سایت و هم وبلاگ شیراز دانلود را ثبت می کنند یک هدیه ویژه داریم:

کسانی که این کار را انجام می دهند به آنها 10 روز تبلیغ رایگان در سایت شیراز دانلود تعلق می گیرد.

برای اینکه از این هدیه برخوردار شوید لینک بنر یا اگر ندارید متن تبلیغ خود را به همراه آدرس به ads@shirazdl.com ارسال نمایید و یا به این صفحه مراجعه کنید

لازم به ذکر است که سایز بنر ها باید 240*120 و یا 468*60 باشد و متن هم کمتر از 15 کلمه باشد



نظرات شما عزیزان:

hesam
ساعت21:57---16 مهر 1391
سلام دوست وعزيز.وبلاگ زيبايي داري.اگه مايلي كه آمار بازديدت بيشتر تبليغات در اين وبلاگ يادت باشه..كمترين هزينه ممكن
كافيست مارا در گوگل با نام دانلودكده فيلم و موزيك سرچ كنيد


سعید
ساعت22:38---23 شهريور 1391
سلام وبلاگ خوبی داری میدونم واسش زحمت کشیدی باتبادل لینک باوبلاگ مارتبه گوگل خودتوافزایش بده
مرسی
منتظرتم


negin
ساعت18:48---17 شهريور 1391
سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی خوبی داری
معلوم میشه که کارت خوبه.
منم چندتا وبلاگ دارم بیا به اونا هم یه سری بزن منو خوشحال کن ونظر بده.
اگه دوست داشتی بهم بگو که تبادل لینک کنیم.
منتظر دیدارت هستم.
www.vortex.loxblog.com
www.shoprooz.shopingfa.com


hossein(شوك دانلود)
ساعت13:40---10 شهريور 1391
با سلام من لينك شما رو ثبت كردم لطفا بنر من رو در وبتون بزارين.با تشكر
http://8pic.ir/images/zs7wd0p8v0q34tfaompq.gif


مهدی
ساعت15:49---16 تير 1391
سلام دوست من
خیلی وبلاگ قشنگی داری و مطالب جامع وزیبایی توش گذاشتی
امید وارم همیشه موفق و سزبلند باشی
اگه وقت کردی به کلبه ی حقیرانه ی ماهم سر بزن
www.nrmmm.loxblog.com
ونظر خودت رو بنویس


عادل
ساعت20:28---1 خرداد 1391
سلام تو قسمت موضوعات قالب لوکس بلاگ چند قالب تاپ گذاشتم



حميد رضا
ساعت14:38---25 فروردين 1391
با سلام وبلاگ زيبايي داري به م هم سر بزن راستي در باره تبليغات فكري داري به من سر بزن

امین نیرومند
ساعت13:09---25 فروردين 1391
با سلام دوست عزیز به شما رو به اسمی که گفته بودید لینک کردم جهت مطمئن شدن سری به وبسایت من بزن

امین نیرومند
ساعت13:08---25 فروردين 1391
با سلام دوست عزیز به شما رو به اسمس که گفته بودید لینک کردم جهت مطمئن شدن سری به وبسایت من بزن

مهسا
ساعت12:57---25 فروردين 1391
سلام. وب جالبی دارین...

من لینکتون کردم


رامان
ساعت12:14---25 فروردين 1391
با تشکر از زحمتی که برای ارائه مطالب می کشید
اینجانب نیز قادر به ترجمه متون انگلیسی برای بالا بردن اطلاع و آگاهی دوستان هستم
در صورت تمایل به اینجانب اطلاع دهید
مدرس و مترجم انگلیسی
رامان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: "RooHollA" ׀ تاریخ: جمعه 25 فروردين 1398برچسب:هدیه به دوستان , تبادل لینک با شیراز دانلود, هدیه تبادل لینک, تبادل لینک, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , shirazdl.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com